Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 261-270 зі 418 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract20201-бер-2021Обґрунтування маркетингового інструментарію бізнес-структур в період трансформації соціально-економічного середовищаБезсонова, Н.
Conference Abstract20201-бер-2021Інноваційний потенціал як основа забезпечення ефективної діяльності сільськогосподарського підприємстваЛещенко, Л.
Conference Abstract20201-бер-2021Ефективність використання потенціалу підприємства і шляхи її підвищенняБілоцерківська, Л.; Мещеряков, В.
Conference Abstract20201-бер-2021Прибуток як економічна категорія, його значення в умовах ринкової економікиБондаренко, К.
Conference Abstract20201-бер-2021Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємстваКулініч, О.; Чижов, Є.
Conference Abstract20201-бер-2021Інноваційні технології для менеджменту і маркетингу спортивних підприємствЛановенко, М.
Conference Abstract20201-бер-2021Роль і функції середнього класу в становленні інноваційної економікиМаляревський, В.
Conference Abstract20201-бер-2021Організаційно-економічний механізм аграрного природогосподарюванняКупяк, Л.
Conference Abstract20201-бер-2021Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку шоколадуКуруоглу, О.
Conference Abstract20201-бер-2021Сучасний стан реалізації концепції сталого розвитку в УкраїніКузьменко, Н.