Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18756| Title: | Діагностична практика |
| Authors: | Гошовська, Дарія Тарасівна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Гошовська Д. Т. Діагностична практика : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2017. - 18 с. |
| Issue Date: | 2017 |
| Date of entry: | 26-Jan-2021 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Keywords: | діагностика корекція |
| Abstract: | Метою діагностичної практики є: поглиблення теоретичних знань, які студенти отримали при навчанні у вузі; отримання навичок оперативного планування програми діагностичного обстеження у відповідності до побажань замовника; отримання навичок самостійного діагностичного обстеження в малих групах; перевірка здатності студентів-психологів до створення довірливих і продуктивних контактів з членами і керівниками малих груп. Основними завданнями є • опрацювання наукової та методичної соціально-психологічної літератури з питань теорії і практики психологічної діагностики; • ознайомлення із місцем практики, групою обстеження, керівником групи обстеження; • участь у проведенні прикладних психологічних досліджень, що здійснюються на базі практики; • формування вмінь та навичок професійної діяльності, оволодіння різноманітними методами і формами її здійснення, опрацювання прикладних алгоритмів вирішення конкретних психологічних завдань. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18756 |
| Content type: | Training program |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| diagnost_pr_2017.pdf | 517,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.