Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18660
Title: Психологія реклами та ПР
Authors: Мітлош, Антоніна Василівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри загальної і соціальної психології та соціології, кандидидат психологічних наук
Bibliographic description (Ukraine): Мітлош А. В. Психологія реклами та ПР : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалаврів, спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія для денної форми навчання / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет Психології та соціології, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. Луцьк, 2020. 14 с.
Issue Date: 1-Sep-2020
Date of entry: 19-Jan-2021
Publisher: Східноєвропейський національний університету імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: психологія реклами
психологія комунікацій
управління комунікаціями
технології ПР
методи реклами
Abstract: Вивчення навчальної дисципліни зосереджене на сутності основних принципів, етичних засад паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічних умов їх ефективності. Курсом передбачено вивчення особливостей використання ПР у політичній, економічній, соціально-гуманітарній сферах, державному управлінні і місцевому самоврядуванні, а також основні прийоми псевдотехнологій ПР і можливості протидії їм.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18660
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psyhol_rek_syl20.pdf576,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.