Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКихтюк, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2021-01-15T14:23:04Z-
dc.date.available2021-01-15T14:23:04Z-
dc.date.issued2019-05-14-
dc.date.submitted2019-04-27-
dc.identifier.citationКихтюк О. В. Роль мотиваційних чинників в організаційній поведінці: теоретико-методологічний аналіз // Психологічні перспективи. Луцьк, 2019. Вип. 33. С. 152–162. DOI : https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-33-152-162uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18652-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретико-методологічний аналіз основних теорій мотивації та визначено роль мотиваційних чинників в організаційній поведінці. Обґрунтовано сучасні тенденції, зміни, які відбуваються у світі під час вивчення та спрямованості організаційної поведінки. Описано роль головних мотиваційних чинників, які впливають на організаційну поведінку індивіда. Виокремлено такі головні процеси організаційної поведінки, як управління, влада й політика, інформація та комунікації, прийняття рішень, конфлікти й переговори, медіація, зміни, стрес. Здійснено теоретичний аналіз головних теорій мотивації: підкріплення, змістових, процесуальних. Виявлено, що кожна з цих наукових концепцій зосереджена на одному чи декількох мотиваційних чинниках: підкріплення чи нагороди; потреби або пізнання, задоволення, ефективність. Актуалізовано питання про необхідність використання інтегрованого підходу щодо мотивації працівників в організаціях. Висвітлено поняття організаційного середовища та його впливу на розвиток особистості в організаційній структурі. Виокремлено важливий мотиваційний чинник особистості на робочому місці як задоволеність працею, що об’єднує, інтегрує всі наявні теорії мотивації. Описано вплив винагороди як мотиваційного чинника на задоволеність працею робітника. Урахування всіх мотиваційних чинників сприятиме успішному розвитку, конкурентоспроможності організаційних структур, можливості становлення на міжнародному ринку. Перспективною вбачаємо необхідність розроблення та впровадження навчання з особистісного розвитку працівників, викладання аспектів психології мотивації у формі соціально-психологічних тренінгів для організаційних структур.uk_UK
dc.format.extent152-162-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectтеорії мотивацій-
dc.subjectорганізаційна поведінка-
dc.subjectемоції-
dc.subjectрегулятивна сфера особистості-
dc.titleРоль мотиваційних чинників в організаційній поведінці: теоретико-методологічний аналізuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-33-152-162-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної і соціальної психології та соціологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc316.628:005.73uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_motyv_PP33.pdf616,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.