Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18614| Назва: | Пропедевтика психології розвитку та організації наукових досліджень в галузі | 
| Автори: | Коць, Михайло Онисимович | 
| Бібліографічний опис: | Коць М. О. Пропедевтика психології розвитку та організації наукових досліджень в галузі : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 Психологія, освітньо-професійна програма Психологія / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2020. 16 с. | 
| Дата публікації: | 2020 | 
| Дата внесення: | 14-січ-2021 | 
| Країна (код): | UA | 
| Теми: | пропедевтика розвиток наукові дослідження  | 
| Короткий огляд (реферат): | Навчальна дисципліна є пропедевтичним курсом циклу професійної та практичної підготовки фахівця з психології, а тому вивчається першою і є основою для вивчення всіх наступних професійно орієнтованих дисциплін. Вона покликана ознайомити студентів з методологічною культурою науки, поняттям наукової парадигми, основними методами наукових досліджень, які використовують на різних рівнях наукового пізнання. Метою викладання навчальної дисципліни «Пропедевтика психології розвитку та організації наукових досліджень» є формування наукових уявлень про процес психічного розвитку, рушійних сил, закономірностей, особливостей розвитку психіки у різні вікові періоди та організацію методології наукового пізнання Завданнями вивчення дисципліни «Пропедевтика психології розвитку та організації наукових досліджень» передбачено: - ознайомити студентів зі специфікою теоретичних питань психології розвитку, з особливостями різних теоретичних позицій у психології розвитку та боротьбу ідей а також причин появи провідних концепцій розвитку актуальних для сучасної психологічної науки; – детальне розуміння та аналіз тих прийомів, засобів і методів пізнання, за допомогою яких досягається отримання об’єктивно дійсних знань щодо особливостей та закономірностей розвитку психіки на вікових етапах; - розвивати професійне мислення та сприяти вивченню методології наукового пізнання окремих теорій розвитку, які є провідними у рамках одного або декількох вікових періодів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18614 | 
| Тип вмісту: | Training program | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| propedevt_syl20.pdf | 388,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.