Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.date.accessioned2020-12-30T12:28:27Z-
dc.date.available2020-12-30T12:28:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації: силабус дисципліни. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2020. 5 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18540-
dc.descriptionСилабус дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації» на отримання другого (магістерського) ступеню вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньо-професійна програма «Менеджмент»uk_UK
dc.description.abstractВибіркова дисципліна «Маркетингові дослідження та аналіз інформації» спрямована на формування фахових компетенцій у сфері аналізу маркетингової інформації шляхом безперервного удосконалення методів роботи з маркетинговою інформацією, використання досягнень вітчизняної та зарубіжної науки, найкращого практичного досвіду. Особлива увага приділяється здобуттю практичних навиків проведення маркетингових досліджень.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectаналіз інформаціїuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження та аналіз інформації: силабус дисципліниuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sylabus_MDAI.pdf494,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.