Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.contributor.authorДавидюк, Карина Олегівна-
dc.date.accessioned2020-12-28T13:46:13Z-
dc.date.available2020-12-28T13:46:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоць М., Давидюк К. Особливості соціального інтелекту дітей підліткового віку з вадами психофізичного розвитку. Психологія: реальність і перспективи. Рівне, 2020. Вип. 14. С. 118-124. DOI : https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.159 .uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18523-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження соціального інтелекту дітей підліткового віку з вадами психофізичного розвитку. Соціальний інтелект вважається важливим процесом життєдіяльності людини, визначає розуміння і пізнання особистістю своїх та вчинків інших і діяльності в цілому. Саме соціальний інтелект дає змогу людині прогнозувати міжособистісні стосунки. У осіб з високорозвиненим соціальним інтелектом рівень стресостійкості та психологічної витривалості є значно вищим, тому їм легше приймати самостійні рішення в будь – яких ситуаціях, не боячись зазнати поразки. Рівень розвитку соціального інтелекту впливає на ефективність різноманітних систем та взаємозв’язків між людьми. Особливо актуальним це питання є для дітей з вадами психофізичного розвитку. Важливо зрозуміти – у чому полягають особливості їхнього соціального інтелекту з метою більш ефективної адаптації та соціалізації у суспільстві. Мета дослідження: вивчення соціального інтелекту у дітей підліткового віку з психофізичними вадами розвитку. Дослідження проводилось на базі Луцького навчально-реабілітаційного центру. Вибірку склали 39 учнів 8-х, 9-х та 11-х класів. У дослідженні було використано тест «Соціальний інтелект» (Дж. Гілфорда). Кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного дослідження соціального інтелекту дітей підліткового віку з психофізичними вадами розвитку показав, що у 77% показник соціального інтелекту нижче середнього рівня. У 3% показник соціального інтелекту низький, ще у 3% показник сягає середнього рівня та у 19% – вище середнього показника. Високого рівня інтелекту у діагностованих не виявлено. Перспективами подальших розвідок вважаємо розширення засобів діагностики та апробації корекційних програм розвитку соціального інтелекту дітей з вадами психофізичного розвитку.uk_UK
dc.format.extent118-124-
dc.subjectсоціальний інтелектuk_UK
dc.subjectдіти підліткового вікуuk_UK
dc.subjectвади психофізичного розвиткуuk_UK
dc.titleОсобливості соціального інтелекту дітей підліткового віку з вадами психофізичного розвиткуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.159-
dc.citation.issue14-
dc.citation.journalTitleПсихологія: реальність і перспективи-
dc.identifier.orcid0000-0002-5607-0564-
dc.subject.udc59.922.76-056.26/34:159.922.72uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koc_dav.pdf635,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.