Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.contributor.authorЦвігун, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-12-28T13:40:49Z-
dc.date.available2020-12-28T13:40:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоць М,, Цвігун О. Психологічний аналіз емоційного вигорання у студентської молоді. Психологія: реальність і перспективи. Рівне, 2020. Вип. 14 . С. 125-129.DOI : https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.160 .uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18522-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей впливу емоційного вигорання на особистість студентів технічного університету. Доведено, що поняття емоційне вигорання студентів постає як низка взаємопов’язаних чинників, які визначають діяльність особистості. Обґрунтовано, що синдром емоційного виснаження варто розглядати як процес поступової втрати особою емоційної, когнітивної та фізичної енергії, який вказує на симптоми розумового виснаження, фізичної втоми і зниженням мотивації до навчання. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей синдрому емоційного вигорання студентів технічного університету. У емпіричному досліджені було використано методику «Діагностики рівня емоційного вигорання» В. Бойка, що є найбільш комплексною і дає можливість системно і детальніше проаналізувати такі компоненти симптомів синдрому «вигорання»: напруження; резистенція; виснаження. За допомогою методики «Визначення психічного «вигорання» О. Рукавішнікова дослідили прояви синдрому за такими основними показниками: психоемоційне виснаження; особистісне віддалення; професійна мотивація. Дослідження проводилось на базі Луцького національного технічного університету. Вибірка складала 30 осіб студентів різних факультетів. Результати емпіричного дослідження виявили, що у студентів технічного університету не виявлено повністю сформованих симптомів емоційного вигорання та є проблеми лише з мотиваційною сферою професійного розвитку. Результати дослідження відображають лише окремий аспект впливу отримання академічних знань на емоційне виснаження студентської молоді і висвітлюють лише частину наявної проблеми, яка, безумовно, заслуговує на подальше дослідження. Зокрема, нами планується детальне дослідження різних компонентів, що формують синдром емоційного вигорання та їх взаємодію з умовами отримання академічних знань.uk_UK
dc.format.extent125-129-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.subjectемоційне вигорянняuk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.titleПсихологічний аналіз емоційного вигорання у студентської молодіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.35619/prap_rv.vi14.160-
dc.citation.issue14-
dc.citation.journalTitleПсихологія: реальність і перспективи-
dc.identifier.orcid0000-0002-5607-0564-
dc.subject.udc59.922.8-057.87:159.944.4uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koc_cvihyn.pdf619,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.