Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2020-12-06T15:10:32Z-
dc.date.available2020-12-06T15:10:32Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationКоменда О. П’ять прелюдій О. Скрябіна ор. 74 і п’ять “харківських” прелюдій М. Рославця: до питання традицій і новаторства ладогармонічної мови . Наукові записки. Мистецтвознавство. 1999. № 2 (3). С.45–52.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18427-
dc.description.abstractЗдійснено порівняння ладогармонічного змісту циклів фортепіанних прелюдій О. Скрябіна (ор.74) та М. Рославця ("харківські"). Простежено ознаки їхньої ладогармонічної і стильової спадкоємності. Виявлено специфіку трактування тональності у обох циклах, ладові структури прелюдій, особливості внутрішньо-ладової ієрархії, єдності горизонталі і вертикаліuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТернопільський педуніверситет ім. В. Гнатюкаuk_UK
dc.subjectакордова структураuk_UK
dc.subjectгармонічна вертикальuk_UK
dc.subjectпороджуюча модельuk_UK
dc.subjectсинтетакордuk_UK
dc.subjectО. Скрябінuk_UK
dc.subjectМ. Рославецьuk_UK
dc.titleП’ять прелюдій О. Скрябіна ор. 74 і п’ять “харківських” прелюдій М. Рославця: до питання традицій і новаторства ладогармонічної мовиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komenda_Preludes.pdf435,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.