Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Михайло Онисимович-
dc.contributor.authorПоліщук, Ольга Олегівна-
dc.date.accessioned2020-09-22T11:18:33Z-
dc.date.available2020-09-22T11:18:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоць М. О., Поліщук О. О. Вікова динаміка професійного самовизначення дітей з особливими потребами // Психологічні перспективи. - Луцьк, 2015. - Вип. 26. - С. 177-187.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18337-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження вікової динаміки професійного самовизначення дітей з особливими потребами (7-11 класи), які мають вади психофізичного розвитку. Розкрито сутність та значення процесу професійного самовизначення для учнів з особливими потребами, які навчаються у спеціалізованому навчально-реабілітаційному центрі. Вказано, що значна частина молодих людей, які мають вади психофізичного розвитку, стикається з серйозними проблемами, пов'язаними з вибором професії, профілю подальшої освіти, подальшим працевлаштуванням. Метою наукового пошуку було – виявити та дослідити закономірності і особливості професійного самовизначення у дітей з особливими потребами у різні вікові періоди. У статті обґрунтовується, що своєрідність інтелектуального і фізичного розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю не дозволяє ставити питання про вільний вибір професії самим учнем, на відміну від учнів загальноосвітньої школі. В емпіричному дослідженні брали участь учні Луцького навчально-реабілітаційного центру. Досліджено, що найбільш чітко виражена схильність до певного типу професій відстежується в учнів 9 та 11 класів. Найменш чітко виражена схильність до певного типу професій – в учнів 7 та 10 класів. Віковий період семикласників характеризується широким діапазоном інтересів та пізнавальною активністю. Учні в 10-му класі характеризуються невизначеністю та страхом перед дорослим життям, а також розумінням того, що в них є ще час для роздумів над майбутнім життям. Досліджено показники сформованості інтересів у випускних класах (9 і 11 класи), які вказують на специфіку цього вікового періоду – перебування у ситуації вибору подальшого освітнього шляху і до якої сфери професійної діяльності варто готуватися у майбутньому, та визначено чіткі відмінності у мотиваційних комплексах учнів на різних вікових етапах розвитку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UK
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UK
dc.titleВікова динаміка професійного самовизначення дітей з особливим потребамиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udc159.922.6-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppst_2015_26_18.pdf498,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.