Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17903
Назва: Маркетингові дослідження : методичні рекомендації
Автори: Колосок, Андрій Мирославович
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження : методичні рекомендації / укладач Андрій Мирославович Колосок. – Луцьк : ПП «Поліграфія», 2019. – 36 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 1-лип-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: Маркетинг
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять завдання для виконання практичної та самостійної роботи з дисципліни «маркетингові дослідження», список рекомендованої літератури. Рекомендовано студентам четвертого курсу денної та заочної форми навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17903
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Практична і самостійна МД 2019.pdf3,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.