Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17902
Title: Обґрунтування стратегій комплексу маркетингу на різних етапах життєвого циклу підприємства
Authors: Сак, Тетяна Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Сак Т. В. Обґрунтування стратегій комплексу маркетингу на різних етапах життєвого циклу підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2016. № 15. С. 247–254.
Issue Date: 2016
Date of entry: 1-Jul-2020
Publisher: Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту
Keywords: стратегії комплексу маркетингу
життєвий цикл підприємства,
товарна стратегія
цінова стратегія
стратегія збуту
стратегія маркетингових комунікацій
Abstract: У статті наведено послідовність обґрунтування стратегій комплексу маркетингу підприємства. Запропоновано методику аналізу життєвого циклу за узагальнюючими показниками діяльності підприємства. Розглянуто види стратегій комплексу маркетингу на різних етапах життєвого циклу підприємства.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17902
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sak_viem.pdf881,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.