Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуняк, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-07-01T13:07:55Z-
dc.date.available2020-07-01T13:07:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБуняк Н. М. Сутність маркетингової стратегії підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2019. Вип. 23. С. 22-29.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17901-
dc.description.abstractУ сучасних економічних реаліях маркетингова стратегія є одним з найважливіших інструментів стратегічного управління. Вона сприяє зміцненню конкурентних переваг підприємства в довгостроковій перспективі. Поглиблений аналіз дефініції «маркетингова стратегія підприємства» дозволив сформувати її авторське бачення, розкрити сутнісні характеристики. Основними факторами, що впливають на формування маркетингової стратегії є: позиція підприємства на цільовому ринку, етап життєвого циклу, виробничий та маркетинговий потенціал, масштаби діяльності конкурентів, специфіка товарного асортименту тощо. Ефективність реалізації маркетингової стратегії підприємства безпосередньо залежить від маркетингової тактики та здатності його керівництва швидко реагувати на зміни, які відбуваються в ринковому середовищі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський інститут економіки та менеджментуuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.titleСутність маркетингової стратегії підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Буняк_марк_стр.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.