Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирикилиця, Валентина Василівна-
dc.contributor.authorШевчук, Тетяна Римівна-
dc.date.accessioned2020-06-30T08:01:07Z-
dc.date.available2020-06-30T08:01:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКирикилиця, В., & Шевчук, Т. (2019). Розвиток мотиваційної сфери студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Актуальні питання іноземної філології (10), стр. 136-143.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81:378.016]:005.32-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17880-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання структури мотиваційної сфери навчальної діяльності, її види та різновиди, а також співвідношення пізнавального інтересу, мотивів і мотивації як важливих складових процесу оволодіння іноземною мовою. Висвітлено проблему важливості мотивації у навчанні кожного предмета, адже від переконання необхідності засвоєння навчального матеріалу залежить не лише кінцевий результат, що відображається у рівні знань студентів, але й їх активна життєва позиція, позитивне ставлення до майбутньої професії. Аналізується низка пояснень і чинників недостатньої мотивації студентів немовних спеціальностей до вивчення іноземної мови, що у подальшому можуть стати перешкодою для успішного здійснення професійної комунікації. Акцентується увага на тому, що результати навчання набагато вищі за наявності у студентів мотивів, які відображають цільову перспективу оволодіння іноземною мовою та базуються на розумінні значення іноземної мови в сучасному світі і можливостей її використання у професійній діяльності. Вказано на необхідність формування пізнавального інтересу як головного мотиву навчальної діяльності, що за за певних умов стає рисою особистості та засобом навчання. Особливу увагу приділено ролі викладача іноземної мови, завданням якого є збереження, розвиток і створення стійкої мотивації студентів немовних спеціальностей, що гарантуватиме успіх в оволодінні іноземною мовою. Зроблено висновок про шляхи формування мотиваційної сфери до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: відбір професійно-орієнтованих текстів для читання, застосування дискусії на завершення вивчення теми, підготовка презентацій, виконання проектів, проведення інтерв’ю, написання і представлення доповіді з урахуванням специфіки майбутньої професії. В перспективах подальших досліджень лежить практична перевірка застосування запропонованих щляхів формування мотиваційної сфери студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням і пошук їх вдалого поєднання з різними методами, засобами і новітніми технологіями навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectмотиваційна сфераuk_UK
dc.subjectіноземна мова за професійним спрямуваннямuk_UK
dc.titleРозвиток мотиваційної сфери студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуваннямuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кирикилиця,Шевчук_2019.pdf379,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.