Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17866
Назва: Маркетингові дослідження : конспект лекцій
Автори: Колосок, Андрій Мирославович
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження : конспект лекцій / уклад. А. М. Колосок. – Луцьк : ПП «Поліграфія», 2019. – 70 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 25-чер-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: Маркетинг
Короткий огляд (реферат): У виданні розкрито сутність маркетингових досліджень та його складових, висвітлено теоретичні й практичні матеріали обробки маркетингової інформації, окрему увагу приділено основам дослідження ринку, конкурентів, поведінки споживачів та визначенню конкурентоспроможності підприємства. Рекомендовано студентам четвертого курсу денної та заочної форми навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка підприємства».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17866
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій МД 2019.pdf9,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.