Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-06-11T08:26:04Z-
dc.date.available2020-06-11T08:26:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОстапйовська І. Інформаційна культура вчителя початкової школи в умовах інклюзії . Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія . Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (24–26 вересня 2019 року). Луцьк, 2019. С. 117–118.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17790-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості інформаційної культури вчителя початкової школи в умовах інклюзії.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectінформаційна культураuk_UK
dc.subjectінклюзивний підхідuk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.titleІнформаційна культура вчителя початкової школи в умовах інклюзіїuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IKO-Inkluz.pdf143,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.