Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-06-11T08:09:47Z-
dc.date.available2020-06-11T08:09:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОстапйовська І. Інформаційна діяльність учителя початкової школи відповідно до концепції Нової української школи . Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (10 грудня 2019 р.). Рівне . 2019. С. 90–92.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17789-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості інформаційної діяльності вчителя початкової школи відповідно до концепції НУШ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectНУШuk_UK
dc.subjectінформаційна діяльність учителя початкової школиuk_UK
dc.titleІнформаційна діяльність учителя початкової школи відповідно до концепції Нової української школиuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NuSh-ID.pdf196,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.