Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРимар, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorШульська, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorМатвійчук, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorГромик, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorЗінчук, Руслана Степанівна-
dc.date.accessioned2020-06-09T08:14:06Z-
dc.date.available2020-06-09T08:14:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРимар Н. Ю., Шульська Н.М., Матвійчук Н.М., Громик Ю.В., Зінчук Р.С. Використання інституційного репозитарію для формування науково-дослідницької компетентності магістрів. Інформаційні технології та засоби навчання. 2020. Том. 76, № 2. С. 198-212. https://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.2753uk_UK
dc.identifier.otherУДК 002:004.738.5:027.7(477.81)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17780-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано роль інституційних репозитаріїв у формуванні науково-дослідницької компетентності магістрів. Здійснено порівняльний аналіз функціонування двох ресурсних баз – eSNUIR (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки) та іRBNAU (Білоцерківський національний аграрний університет), що працюють на основі системи Dspace. Охарактеризовано функції, які здатна виконувати ця інформаційно-комунікаційна технологія (ІКТ) в інноваційній діяльності студентів останнього курсу. Запропоновано модель методичної підтримки інституційним репозитарієм процесу формування науково-дослідницьких навичок магістрів на різних етапах їх діяльності: при виконанні практичних завдань, що мають дослідницький характер; в індивідуальній роботі та проєктній діяльності, участі в конференціях та семінарах; підготовці та публікації тез наукової доповіді; написанні та захисті магістерської роботи. Описано особливості інституційних репозитаріїв eSNUIR та іRBNAU щодо організації та надання освітніх послуг. Шляхом опитування магістрів Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Білоцерківського національного аграрного університету засвідчено достатньо високу частотність використання респондентами ресурсів університетських репозитаріїв у науково-дослідницькій діяльності. Доведено, що функціональні переваги електронних архівів (відкритий безоплатний доступ, структурування матеріалу, зручність роботи в будь-який час, можливість розміщення власних досліджень) сприяють науковій комунікації серед магістрів. Визначено окремі недоліки в організації роботи eSNUIR та іRBNAU з метою їх подальшої корекції для забезпечення більш якісного надання освітніх послуг, які сприятимуть саморозвитку та самоосвіті магістрів, набуттю ними відповідних компетенцій. Зазначено, що напрацювання відповідних стандартів мотивує молодих науковців до розміщення в архівах своїх праць, продукуючи інноваційно-дослідницьку роботу університету.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчанняuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)uk_UK
dc.subjectінституційний репозитарійuk_UK
dc.subjecteSNUIRuk_UK
dc.subjectіRBNAUuk_UK
dc.subjectнауково-дослідницька компетентністьuk_UK
dc.subjectмагістриuk_UK
dc.subjectсистема Dspaceuk_UK
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UK
dc.titleВикористання інституційного репозитарію для формування науково-дослідницької компетентності магістрівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.2753-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf331,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.