Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17780
Назва: Використання інституційного репозитарію для формування науково-дослідницької компетентності магістрів
Автори: Римар, Наталія Юріївна
Шульська, Наталія Миколаївна
Матвійчук, Наталія Миколаївна
Громик, Юрій Васильович
Зінчук, Руслана Степанівна
Бібліографічний опис: Римар Н. Ю., Шульська Н.М., Матвійчук Н.М., Громик Ю.В., Зінчук Р.С. Використання інституційного репозитарію для формування науково-дослідницької компетентності магістрів. Інформаційні технології та засоби навчання. 2020. Том. 76, № 2. С. 198-212. https://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.2753
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 9-чер-2020
Видавництво: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v76i2.2753
Теми: інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)
інституційний репозитарій
eSNUIR
іRBNAU
науково-дослідницька компетентність
магістри
система Dspace
заклади вищої освіти
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано роль інституційних репозитаріїв у формуванні науково-дослідницької компетентності магістрів. Здійснено порівняльний аналіз функціонування двох ресурсних баз – eSNUIR (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки) та іRBNAU (Білоцерківський національний аграрний університет), що працюють на основі системи Dspace. Охарактеризовано функції, які здатна виконувати ця інформаційно-комунікаційна технологія (ІКТ) в інноваційній діяльності студентів останнього курсу. Запропоновано модель методичної підтримки інституційним репозитарієм процесу формування науково-дослідницьких навичок магістрів на різних етапах їх діяльності: при виконанні практичних завдань, що мають дослідницький характер; в індивідуальній роботі та проєктній діяльності, участі в конференціях та семінарах; підготовці та публікації тез наукової доповіді; написанні та захисті магістерської роботи. Описано особливості інституційних репозитаріїв eSNUIR та іRBNAU щодо організації та надання освітніх послуг. Шляхом опитування магістрів Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та Білоцерківського національного аграрного університету засвідчено достатньо високу частотність використання респондентами ресурсів університетських репозитаріїв у науково-дослідницькій діяльності. Доведено, що функціональні переваги електронних архівів (відкритий безоплатний доступ, структурування матеріалу, зручність роботи в будь-який час, можливість розміщення власних досліджень) сприяють науковій комунікації серед магістрів. Визначено окремі недоліки в організації роботи eSNUIR та іRBNAU з метою їх подальшої корекції для забезпечення більш якісного надання освітніх послуг, які сприятимуть саморозвитку та самоосвіті магістрів, набуттю ними відповідних компетенцій. Зазначено, що напрацювання відповідних стандартів мотивує молодих науковців до розміщення в архівах своїх праць, продукуючи інноваційно-дослідницьку роботу університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17780
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf331,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.