Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorМиронюк, Лілія Павлівна-
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-06-04T13:26:07Z-
dc.date.available2020-06-04T13:26:07Z-
dc.date.issued2020-05-17-
dc.identifier.citationМамчич, Т., Миронюк, Л., & Ройко , Л. (2020). Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математичних дисциплін в умовах дистанційного навчання . КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ОСВІТА, НАУКА, ВИРОБНИЦТВО, (39), 70-77.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17769-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ідеї використання ресурсів Office 365, Google Сlassroom та Zoom при викладанні математичних дисциплін для студентів нематематичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectвища математикаuk_UK
dc.subjectOffice 365uk_UK
dc.subjectGoogle Classroomuk_UK
dc.subjectZoomuk_UK
dc.titleДосвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математичних дисциплін в умовах дистанційного навчанняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 004.9:378.016-
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2020-39-12-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
125-Article Text-445-1-10-20200518.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.