Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.date.accessioned2020-06-02T09:26:46Z-
dc.date.available2020-06-02T09:26:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТоцька О. Л. Наукові передумови нарощування результатів діяльності підприємства в міжнародному контексті. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: тези VII Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених, 8 трав. 2020 р. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. С. 252–254.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17752-
dc.description.abstractПроаналізовано показники науки, досліджень і технологій України та країн Європейського простору вищої освіти із їх статистичних профілів, наведених на сайті Федерального статистичного офісу Німеччини.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UK
dc.subjectвитрати на НДДКРuk_UK
dc.subjectдослідникиuk_UK
dc.subjectзаявки на патентuk_UK
dc.subjectУкраїнаuk_UK
dc.subjectЄвропейський простір вищої освітиuk_UK
dc.titleНаукові передумови нарощування результатів діяльності підприємства в міжнародному контекстіuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
thesis_52.pdf269,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.