Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.date.accessioned2020-06-01T06:30:18Z-
dc.date.available2020-06-01T06:30:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТоцька О. Організаційні інновації наукової компоненти сфери вищої освіти України. Теорія та практика менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 трав. 2020 р. / відп. ред. проф. Л. Черчик. Луцьк, 2020. С. 376–377.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17725-
dc.description.abstractДля підвищення ефективності управління науковою компонентою вищої освіти України запропоновано впроваджувати такі організаційні інновації: підготовка доктора філософії (PhD) в аспірантурі як науково-освітній проект; підготовка доктора наук у докторантурі як науковий проект; побудова дерева рішень для атестації аспірантів/докторантів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectорганізаційні інноваціїuk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectнаукова компонентаuk_UK
dc.subjectУкраїнаuk_UK
dc.titleОрганізаційні інновації наукової компоненти сфери вищої освіти Україниuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
thesis_53.pdf465,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.