Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрикавський, Є.-
dc.contributor.authorЯкимишин, Л.-
dc.date.accessioned2020-05-06T06:53:53Z-
dc.date.available2020-05-06T06:53:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКрикавський Є., Якимишин Л. Стратегічний вимір логістично-маркетингового підходу в управлінні ланцюгами поставок товарів повсякденного попиту / Є. Крикавський, Л. Якимишин // Процесне управління та корпоративна соціальна відповідальність підприємницьких структур : матеріали міжн.наук.-практ. інтернет-конф. (22 грудня 2017 р.) / відп. ред. О.М. Полінкевич. – Луцьк , 2017. – С. 40-43.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17609-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Вища школа економіки та інновацій в м. Люблінuk_UK
dc.titleСтратегічний вимір логістично-маркетингового підходу в управлінні ланцюгами поставок товарів повсякденного попитуuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Процесне управління та корпоративна соціальна відповідальність підприємницьких структур

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korp-40-43.pdf357,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.