Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17567
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кордунова, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Мілінчук, Володимир Ігорович | - |
dc.contributor.author | Дмитріюк, Наталія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-22T15:46:32Z | - |
dc.date.available | 2020-04-22T15:46:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кордунова Н. О., Мілінчук В. І., Дмитріюк Н. С. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Київ, 2019. – Вип. 33. – С. 50–59. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17567 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у вищому навчальному закладі. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді їх в якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. Зʼясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано,що розвиток емоційних особливостей студентів є важливими чинниками формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що емоційна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Інститут психології імені Г. С. Костюка | uk_UK |
dc.publisher | Національна академія педагогічних наук України | - |
dc.subject | компетентність | uk_UK |
dc.subject | емоційна компетентність | uk_UK |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
dc.subject | студент | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.title | Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.udc | 159.922.8 – 057.87:[159.942:005.336 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль феномену емоц. комп..pdf | Основна стаття | 320,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.