Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКордунова, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorМілінчук, Володимир Ігорович-
dc.contributor.authorДмитріюк, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:46:32Z-
dc.date.available2020-04-22T15:46:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКордунова Н. О., Мілінчук В. І., Дмитріюк Н. С. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Київ, 2019. – Вип. 33. – С. 50–59.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17567-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у вищому навчальному закладі. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді їх в якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. Зʼясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано,що розвиток емоційних особливостей студентів є важливими чинниками формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що емоційна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюкаuk_UK
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук України-
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.titleРоль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівцяuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udc159.922.8 – 057.87:[159.942:005.336-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль феномену емоц. комп..pdfОсновна стаття320,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.