Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17534
Назва: Стратегічне управління виробничо-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу
Автори: Єфремова, Н.
Бібліографічний опис: Єфремова, Н. Стратегічне управління виробничо-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 537-539
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 14-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: аробізнес
соціально-відповідальний маркетинг
Короткий огляд (реферат): Досліджено стратегічне управління виробничо-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17534
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yefremova 537-539.pdfYefremova260,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.