Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17384
Назва: Тестування та оцінювання мовленнєвої компетенції: німецький досвід
Інші назви: Speech Competence Testing and Assessment: German Approach
Автори: Тарасюк, Інна
Tarasiuk, Inna
Бібліографічний опис: Тарасюк, І. Тестування та оцінювання мовленнєвої компетенції: німецький досвід / І.Тарасюк // East European Journal of Psycholinguistics / Lesya Ukrainka Eastern European National University. – Lutsk, 2019. – Volume 6, Number 1 – P. 1-6.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 7-кві-2020
Теми: оцінювання
тестування
формальне та неформальне оцінювання
зовнішнє оцінювання
самоконтроль
стандартизовані мовні іспити
психоемоційні стани особистості
assessment
formal and informal assessment
external assessment
selfassessment
standardized language exams
psycho-emotional states of personality
testing
Серія/номер: Volume 6;Number 1
Короткий огляд (реферат): Methods and approaches of foreign language teaching being changed considerably of late, the assessment of the language competence should be consistent with clear international standardization requirements. Since the article has a brief informative character, the notion of evaluation as an inducement to a corresponding speech reaction or action through the well-defined communicative tasks is defined. Such types of evaluation as formal and informal, external evaluation and a self-assessment are outlined in the article. Different functions of speech competence assessment were covered, as it is important to understand its purpose. Among them are diagnostics, encouragement, progress recognition, the statement of goals achievement, the setting of rating, grading, comparison, motivation. Since there are two subjective pictures of the objective world where there are two persons: the vision of the situation for those who evaluate and those who are evaluated, the psycho-emotional aspect of the issue under consideration is also taken into account.
Опис: Оскільки навчання іноземної мови на сьогодні має абсолютно новий, сучасний підхід, оцінювання мовленнєвої компетенції повинно відповідати чітким міжнародним стандартизованим вимогам. Позаяк стаття має стислий інформативний характер, в її межах уточнено поняття оцінювання, як спонукання до відповідної мовленнєвої реакції або дії через чітко поставлені комунікативні завдання. У статті також відображено типи оцінювання, а саме формальне та неформальне, зовнішнє оцінювання та самоконтроль. Через те, що завжди важливо розуміти, з якою метою здійснюється оцінювання мовленнєвої компетенції, у статті виокремлено його функції, а саме: діагностування, сприяння, розпізнання прогресу, констатування досягнення цілей, встановлення рейтингу, виставлення оцінок, порівняння, мотивація та ін. Там, де дві особи, існують дві суб’єктивні картини об’єктивного світу: бачення ситуації тим, хто оцінює, і тим, кого оцінюють, то до уваги також взято психоемоційний аспект досліджуваного питання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17384
ISSN: 2313-2116
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:East European Journal of Psycholinguistics, 2019, Volume 6, Number 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204_EEJPL_6_1_2019_.pdf418,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.