Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквиря, Н.-
dc.date.accessioned2020-04-06T09:05:44Z-
dc.date.available2020-04-06T09:05:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШквиря, Н. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 138-141uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17374-
dc.description.abstractДосліджено удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустаціїuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдегустаціяuk_UK
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UK
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустаціїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shkvirya 138-141.pdfShkvirya398,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.