Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17374
Title: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації
Authors: Шквиря, Н.
Bibliographic description (Ukraine): Шквиря, Н. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 138-141
Issue Date: 2020
Date of entry: 6-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: дегустація
маркетингова комунікаційна політика
Abstract: Досліджено удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17374
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkvirya 138-141.pdfShkvirya398,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.