Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17371
Title: Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
Authors: Сніжко, Л.
Ігнатюк, В.
Bibliographic description (Ukraine): Сніжко, Л., Ігнатюк, В. Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 129-131
Issue Date: 2020
Date of entry: 6-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетингова діяльність
сфера послуг
Abstract: Досліджено основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17371
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Snizhko 129-131.pdfSnizhko210,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.