Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиволап, Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-06T08:23:00Z-
dc.date.available2020-04-06T08:23:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСиволап, Ю. Корпоративний брендинг як основа успіху організації. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 127-129uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17370-
dc.description.abstractДосліджено корпоративний брендинг як основа успіху організаціїuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкорпоративний брендингuk_UK
dc.subjectкорпоративна культураuk_UK
dc.titleКорпоративний брендинг як основа успіху організаціїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sivolap.pdfSivolap260,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.