Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17370
Title: Корпоративний брендинг як основа успіху організації
Authors: Сиволап, Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Сиволап, Ю. Корпоративний брендинг як основа успіху організації. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 127-129
Issue Date: 2020
Date of entry: 6-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: корпоративний брендинг
корпоративна культура
Abstract: Досліджено корпоративний брендинг як основа успіху організації
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17370
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sivolap.pdfSivolap260,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.