Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалогубова, В.-
dc.date.accessioned2020-04-06T08:15:52Z-
dc.date.available2020-04-06T08:15:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСалогубова, В. Сегментація готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 120-123uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17368-
dc.description.abstractДосліджено сегментацію готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингуuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкорпоративний маркетингuk_UK
dc.subjectсегментування ринкуuk_UK
dc.titleСегментація готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Salogubova 120-123.pdfSalogubova247,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.