Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17368
Title: Сегментація готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингу
Authors: Салогубова, В.
Bibliographic description (Ukraine): Салогубова, В. Сегментація готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 120-123
Issue Date: 2020
Date of entry: 6-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: корпоративний маркетинг
сегментування ринку
Abstract: Досліджено сегментацію готельного ринку та позиціонування готельного продукту в корпоративному маркетингу
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17368
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Salogubova 120-123.pdfSalogubova247,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.