Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17357
Title: Маркетингові складові корпоративного управління
Authors: Немчук, П.
Bibliographic description (Ukraine): Немчук, П. Маркетингові складові корпоративного управління. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 88-90
Issue Date: 2020
Date of entry: 5-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: корпоративне управління
маркетингова політика
Abstract: Досліджено маркетингові складові корпоративного управління
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17357
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nemchuk 88-90.pdfNemchuk198,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.