Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомовських, Л.-
dc.contributor.authorЄфремова , Н.-
dc.contributor.authorМарченко, М.-
dc.date.accessioned2020-04-05T22:21:52Z-
dc.date.available2020-04-05T22:21:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛомовських, Л., Єфремова , Н., Марченко, М. Особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 79-81uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17353-
dc.description.abstractДосліджено особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесуuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингові концепціїuk_UK
dc.subjectекономічна діяльністьuk_UK
dc.titleОсобливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomowskih 79-81.pdfLomowskih202,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.