Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17353
Title: Особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесу
Authors: Ломовських, Л.
Єфремова , Н.
Марченко, М.
Bibliographic description (Ukraine): Ломовських, Л., Єфремова , Н., Марченко, М. Особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 79-81
Issue Date: 2020
Date of entry: 5-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетингові концепції
економічна діяльність
Abstract: Досліджено особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесу
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17353
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomowskih 79-81.pdfLomowskih202,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.