Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, В.-
dc.contributor.authorБондаренко, В.-
dc.date.accessioned2020-04-05T22:08:13Z-
dc.date.available2020-04-05T22:08:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІльченко, В., Бондаренко, В. Управління якістю міжнародних туристичних послуг. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 67-70uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17349-
dc.description.abstractДосліджено управління якістю міжнародних туристичних послугuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectміжнародні туристичні послугиuk_UK
dc.titleУправління якістю міжнародних туристичних послугuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilchenko 67-70.pdfIlchenko276,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.