Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнега, І.-
dc.contributor.authorДейнега, О.-
dc.date.accessioned2020-04-05T21:39:33Z-
dc.date.available2020-04-05T21:39:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДейнега, І., Дейнега, О. Перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освіти. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 46-50uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17341-
dc.description.abstractДосліджено перспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освітиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectонлайн-комунікаціїuk_UK
dc.titleПерспективність застосування онлайн-комунікацій при реалізації маркетингової діяльності закладів вищої освітиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Deignega 46-50.pdfDeignega277,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.