Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГризовська, Л.-
dc.contributor.authorГаджук, М.-
dc.date.accessioned2020-04-05T21:30:53Z-
dc.date.available2020-04-05T21:30:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГризовська, Л., Гаджук, М. Туризм як об’єкт менеджменту і маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 40-43uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17339-
dc.description.abstractДосліджено туризм як об’єкт менеджменту і маркетингуuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectменеджмент і маркетингuk_UK
dc.titleТуризм як об’єкт менеджменту і маркетингуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grizovskaya 40-43.pdfGrizovskaya268,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.