Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17339
Назва: Туризм як об’єкт менеджменту і маркетингу
Автори: Гризовська, Л.
Гаджук, М.
Бібліографічний опис: Гризовська, Л., Гаджук, М. Туризм як об’єкт менеджменту і маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 40-43
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 5-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: туризм
менеджмент і маркетинг
Короткий огляд (реферат): Досліджено туризм як об’єкт менеджменту і маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17339
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grizovskaya 40-43.pdfGrizovskaya268,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.