Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17338
Назва: Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства
Автори: Головчук, Ю.
Дибчук, Л.
Бібліографічний опис: Головчук Ю., Дибчук Л. Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 38-40
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 5-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетингова стратегія
розвиток підприємства
Короткий огляд (реферат): Досліджено маркетингову стратегію в управлінні розвитком підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17338
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovchuk 38-40.pdfGolovchuk265,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.