Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоскресенська, О.-
dc.contributor.authorБорисова, А.-
dc.date.accessioned2020-04-05T21:22:35Z-
dc.date.available2020-04-05T21:22:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВоскресенська О., Борисова А. Використання реклами в мережі інтернет . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 35-37uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17337-
dc.description.abstractДосліджено використання реклами в мережі інтернетuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectмережа інтернетuk_UK
dc.titleВикористання реклами в мережі інтернетuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskresenska 35-37.pdfVoskresenska218,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.