Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17336
Title: Особливості та цілі реклами на місці продажу
Authors: Воскресенська, О.
Березніцька, А.
Bibliographic description (Ukraine): Воскресенська О., Березніцька А. Особливості та цілі реклами на місці продажу . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 32-35
Issue Date: 2020
Date of entry: 5-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: реклама
цілі реклами
Abstract: Досліджено особливості та цілі реклами на місці продажу
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17336
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voskresenska 32-35.pdfVoskresenska290,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.