Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17325
Title: Формування у дітей дошкільного віку інтересу до природнього довкілля
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Степанець, Олеся Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Мельник І., Степанець О. Формування у дітей дошкільного віку інтересу до природнього довкілля . Актуальні проблеми педагогічної освіти : європейський і національний вимір: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (28-29 травня 2019року) [Текст]/ за заг.ред А.В.Лякішевої. Луцьк:ПП Іванюк В.П., 2019. С.175-177
Issue Date: 2019
Date of entry: 2-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: природне довкілля
діти старшого дошкільного віку
інтегровані заняття
формування інтересу до природного довкілля
виховання дошкільників
Abstract: Проведене дослідження підтвердило тезу про те, що формування інтересу до природи у дітей не повинно проводитись епізодично, воно має бути глибоко продуманим, систематичним, цілеспрямованим. Досягти оптимальних результатів в цьому можна при умові широкого використання в навчально-виховному процесі занять-комплексів, що мають інтегрований зміст, завдань різного характеру та інші. У дослідженні розроблено методику визначення сформованості інтересу до довкілля, якою передбачено виконання серії завдань на з‘ясування емоційних, інтелектуальних, ціннісних, діяльнісних проявів у взаємодії з природою. За базовими критеріями та обґрунтованою методикою виділені якісні характеристики рівнів – високий, середній, низький. На завершальному етапі дослідження виявлено динаміку рівнів інтересу до природного довкілля у напрямку зростання кількості дітей з високим та середнім рівнями.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17325
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanets_tezykonf.pdf236,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.