Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, М. Ф.-
dc.contributor.authorBabiy, M. F.-
dc.date2011
dc.date.accessioned2013-09-17T13:50:47Z-
dc.date.available2013-09-17T13:50:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБабій, М. Ф. Ефективність інтерактивних методів при проведенні практичних занять із психології / М. Ф. Бабій // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 19-29. – Бібліогр.: 5 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [159.9: 331]: 159.947.5-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1727-
dc.description.abstractПрофесійне навчання майбутнього фахівця буде ефективним, якщо він активно братиме участь у цьому процесі. Для цього необхідно створити такі умови, щоб він став активним учасником навчання, а не пасивним спосте-рігачем. Відповідно викладач має використати такі методичні прийоми, щоб викликати у студента інтерес до навчання та залучити його безпосередньо в цей процес та сформувати якісні професійні знання. Vocational training of future specialists will be effective if it is an active participant in this process. We can create the conditions to become an active participant in learning rather than a passive observer. Accordingly, the teacher should use such instructional techniques to arouse student interest in learning and to bring it directly into the process and create high-quality professional knowledge.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectактивністьuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjectпрофесійні знанняuk_UK
dc.subjectінтерактивні методиuk_UK
dc.subjectтеоретичне мисленняuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectactivenessuk_UK
dc.subjectteachinguk_UK
dc.subjectprofessional knowledgeuk_UK
dc.subjectinteractive methodsuk_UK
dc.subjecttheoretical thinkinguk_UK
dc.subjectprofessional traininguk_UK
dc.titleЕфективність інтерактивних методів при проведенні практичних занять із психологіїuk_UK
dc.title.alternativeEfficiency of Interactive Methods in Practical Classes in Psychologyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babiy.pdf226,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.