Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравльова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЗасєкіна, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorЖуравльов, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-03-22T11:59:44Z-
dc.date.available2020-03-22T11:59:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖуравльова О. В., Засєкіна Л. В., Журавльов О. А. Академічна прокрастинація в іноземних студентів бакалаврату в умовах лінгвокультурної інтеграції // East European Journal of Psycholinguistics. - 2019. - № 6(1). - С. 82–93. DOI : 10.5281/zenodo.3383927-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17271-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність вивчення чинників акультурації та мовної адаптації у контексті дослідження специфіки прояву прокрастинації іноземними студентами. Висвітлено особливості операціоналізації вказаних понять у сучасній науковій літературі. Вибірку дослідження склали іноземні студенти (n=41), які навчаються за освітнім рівнем «бакалавр» у двох вищих навчальних закладах України. Результати кореляційного аналізу свідчать про позитивний взаємозв’язок прокрастинації із загальним рівнем прояву стресу акультурації (r = 0.43, p<0,01), а також такими його аспектами як акультураційний страх (r = 0.46, p<0,01), сприйнята дискримінація (r = 0.37, p<0,05), почуття провини (r = 0.31, p<0,05). Вагоме значення аспектів мовної інтеграції у контексті вивчення тематики прокрастинації підтверджено зафіксованими прямими значущими кореляційними зв’язками із загальною шкалою мовної тривожності (r = 0.59, p<0,001), страхом негативної оцінки (r = 0.62, p<0,001), страхом спілкування (r = 0.62, p<0,001) та складання іспитів (r = 0.47, p<0,01).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпрокрастинаціяuk_UK
dc.subjectакультураційний стресuk_UK
dc.subjectмовна адаптаціяuk_UK
dc.subjectмовна тривожністьuk_UK
dc.subjectіноземні студентиuk_UK
dc.titleАкадемічна прокрастинація в іноземних студентів бакалаврату в умовах лінгвокультурної інтеграціїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doi10.5281/zenodo.3383927-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FB)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EEJPL_6_1_2019_zhuravlova_et_al.pdf417,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.