Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17140
Назва: Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг
Автори: П’явка, Н. В.
Бібліографічний опис: П’явка Н. В. Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг / Н. В. П’явка // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 670-673.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 26-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Форми маркетингових досліджень
Інтернет-маркетинг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17140
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pjavka 670-673.pdfІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ495,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.