Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлова, М. С.-
dc.date.accessioned2020-02-25T10:15:34Z-
dc.date.available2020-02-25T10:15:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМихайлова М. С. Впровадження комплексу маркетингу у бізнес-структуру в неоіндустріальній економіці / М. С. Михайлова // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 641-643.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17127-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectКомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectНеоіндустріальна економікаuk_UK
dc.titleВпровадження комплексу маркетингу у бізнес-структуру в неоіндустріальній економіціuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mihaylova 641-643.pdfВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ У БІЗНЕССТРУКТУРУ В НЕОІНДУСТРІАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ539,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.