Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17127
Title: Впровадження комплексу маркетингу у бізнес-структуру в неоіндустріальній економіці
Authors: Михайлова, М. С.
Bibliographic description (Ukraine): Михайлова М. С. Впровадження комплексу маркетингу у бізнес-структуру в неоіндустріальній економіці / М. С. Михайлова // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 641-643.
Issue Date: 2019
Date of entry: 25-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Комплекс маркетингу
Неоіндустріальна економіка
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17127
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mihaylova 641-643.pdfВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ У БІЗНЕССТРУКТУРУ В НЕОІНДУСТРІАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ539,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.