Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17121
Назва: Управління лояльністю персоналу та клієнтів як фактор розширення ринку та прибутковості
Автори: Ломака, О. І.
Бібліографічний опис: Ломака О. І. Управління лояльністю персоналу та клієнтів як фактор розширення ринку та прибутковості / О. І. Ломака // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 628-630.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 25-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: управління лояльністю персоналу
розширення ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17121
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomaka 628-630.pdfУПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ ТА КЛІЄНТІВ ЯК ФАКТОР РОЗШИРЕННЯ РИНКУ ТА ПРИБУТКОВОСТІ476,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.